کارشناس و نصاب راه اندازی سیستم voip (الستیکس و استریسک)

کارشناس یا نصاب سیستم voip جهت راه اندازی، عیب یابی و برنامه ریزی سیستم های تلفنی تحت شبکه خدمات مورد نیاز برای شرکت ها، سازمان ها و بنگاه های تجاری را در اختیار ایشان قرار می دهد. شرکت کیمیا ارتباط با بیش از 5 سال فعالیت در زمینه سیستم های تلفنی تحت شبکه (voip) کلیه نیازهای مشتریان گرامی در مورد پیکر بندی، راه اندازی و انجام تنظیمات سرور های voip و ippbx ها را با اعزام کارشناسان خبره و نصاب سیستم voip و آشنا به سیستم عامل لینوکس و ویندوز و مراکز تلفن نرم افزاری مانند استریسک و 3cx مرتفع می نماید.
ارائه راهکارهای تلفنی نوین نظیر هوشمند سازی ارتباط سازمان ها با مشتریان را از وظایف خود جهت ارتقای کیفیت ارتباطات می دانیم. کارشناس سیستم voip و یا نصاب تلفن ip پس از پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی و تست های لازم جهت سنجش توانمندی فنی، مهیا برای اجرای پروژه های سیستم تلفنی می شود. خدمات این مجموعه در حوزه های ذیل تقدیم مشتریان گرامی می گردد. انتقال خطوط تلفن به صورت اینترنتی یا همان خط تلفن اینترنتی راه اندازی تلفن ip از طریق ippbx های چند کاره برای مجموعه های کوچک راه اندازی سرور voip برای سازمان ها و شرکت های متوسط و بزرگ ارائه خدمات voip بی سیم مانند ip dect و wifi راه اندازی گیتوی، کارت و دیگر تجهیزات voip برنامه نویسی و توسعه ماژول های نرم افزاری کنترلی، مدیریتی و خدماتی یکی از مشکلاتی که شرکت های فراوانی را از داشتن سیستم voip محروم کرده است نگرانی از پایایی و کیفیت این سیستم ها می باشد. این مشکلات در بسیاری مواقع منجر به توقف سازمان ها در سانترال های سنتی می گردد. شنیده هایی که حکایت از پروژه هایی ناموفق در این حوزه بوده است به این نگرانی های منطقی دامن می زند. مشاوره غلط در خرید کالا و پیاده سازی سیستم با رویکرد غیر کارشناسی از مشکلات متداولی می باشد که منجر به شکست یک پروژه ویپ می شود. تضمین موفقیت پروژه های ip telephony، انتخاب کالای مناسب از نظر کیفی برای بخش حیاتی سیستم مانند گیتوی و پیاده سازی اصولی سیستم می باشد. در این صورت مطمئن ضمن آنکه کیفیت مناسبی برای تماس ها وجود خواهد داشت از امکانات بی بدیل این سیستم ها نظیر تماس اینترنتی، مرکز تماس، ضبط مکالمات و فکس نرم افزاری، voicemail و ... می توان در جهت ارتقای سطح کیفی ارتباطی با مشتریان بهره برد.