با سلام و عرض ادب

خدمت دوستان عرض کنم بدلیل علاقه وافر به الکترونیک و پرورش ماهی این سایت را راه اندازی نمودم  ، تمام مطالب سایت بصورت مجانی خدمت شما عرضه میگردد امیدوارم به اشتغالزایی جوانان ایران کمک کند

از شما دوستان هم تقاضا دارم تجارب خودتان را با ما درمیان بگذارید

نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: مفهوم بازاریابی دیجیتال

Share/Bookmark
  1. #1
    عضو تازه
    شماره کاربری
    7482
    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    5
    میزان امتیاز
    0
    Array

    مفهوم بازاریابی دیجیتال

    بازاریابی دیجیتال چیست ؟
    دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی** گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی
    بازاریابی دیجیتال
    ، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می*کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.
    در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم*پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن**ها مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن**ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می**کنند. به نظر ما، دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک*هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین*های بازاریابی و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می*دهد. بازاریابی دیجیتال به*معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می*توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟برای درک بهتر تکنیک*های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه*بندی آنچه در این دسته قرار نمی*گیرد بپردازیم. شیوه*های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی*های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال*ها در دوره*ای بسیار موفق بوده*اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.ما معتقدیم که شیوه*های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی*دهد.2.گرایش به شبکه*های اجتماعی و اینترنت:انفجار شبکه*های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال*های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی*بهره*اند و نمی*توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه*های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف*کنندگان تمرکز کرده است.

  2. #2
    عضو تازه
    شماره کاربری
    7493
    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    0
    Array
    مطلب یکم به هم ریخته هستش

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
cciran.ir Real PR