اقتصاد آمریکا بر پایه کسب و کارهای کوچک بنا نهاده شده است. در نتیجه، مهمترین مسئله اطمینان حاصل کردن از قدرت کسب و کار کوچکتان، انعطاف پذیری و مهمترازهمه سودآور بودن آن است. یک راه برای اطمینان پیدا کردن از اینکه کسب و کار شما دائما در راس رقباست، به کار گیری یک طراحی مدرن در وب سایت شرکتتان است.
اگر چه ممکن است چنین به نظر برسد که این امر به طور مستقیم کسب و کار شما را بهبود نمی دهد، اما به منزله یک سرمایه گذاری است که می تواند تا سالیان سال به طور مستمر برایتان سود ایجاد کند.
اما چگونه یک طراحی خوب در وب سایت به شما کمک می کند؟ پاسخ کوتاه و ساده است : بازدیدها .
یک وب سایت که به خوبی طراحی شده تعداد بازدیدهای بیشتری به شما می شود و هنگامی که شما تعدادی بازدید کننده داشته باشید، می توانید کسب و کار خود را واقعا رشد دهید.
این متن سه روش قدرتمند را که کسب و کار کوچک شما می تواند از طراحی سایت برای افزایش مشتریها استفاده کند، توضیح می دهد. اگر می خواهید با یکی از کارشناسان طراحی وب ما صحبت کنید، می توانید با شماره 855-601-5359 تماس بگیرید.
استفاده از طراحی وب برای افزایش بازدید کنندگان
هنگامی که شما در حال ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، هدف نهایی شما دستیابی به بازدیدکنندگانی از نوع مشتری است.
شما می توانید سایت خود را برای دستیابی به بازدیدکننده ها به هر شیوه ای بهینه سازی کنید، اما اکثر استراتژی ها به نوعی بر اساس طراحی وب است.
علت این امر بهره مندی طراحی وب سایت از عناصری مانند CTA (درخواست اقدام)، مسیریابی و نمای کلی سایت است.
برای به دست آوردن بازدید بیشتر، صفحات مجزای سایت شما هم باید همه این عناصر را مضاف بر سایر موضوعات بر روی خود داشته باشند. همه آنها بخشی از طراحی کلی وب سایت شما هستند، و هنگامی که از آنها به طور موثر استفاده می کنید، می توانید بازدید کنندگان آنلاین را از طریق کانال فروش جذب کرده و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید.
اما همه این توصیه ها کلی است. بنابراین همچنان جای سوال است که چگونه کسب و کار کوچک شما می تواند از طراحی وب برای بازدید بیشتر استفاده کند؟
روش شماره
1. مسیریابی واضح
مسیریابی یکی از مهمترین بخش های یک وب سایت است که به کاربران اجازه می دهد از مکانی به مکان دیگر در سایت شما بروند و دقیقا همان چیزی را که می خواهند در هر زمانی که میخواهند پیدا کنند.
مسیریابی ادراکی به معنای استفاده ازاشکال مختلف برای شرکت های مختلف است. اغلب اوقات شما نتایج خوبی با یک سر برگ ساده داشته باشید که می تواند شامل پیوندهایی با صفحات محبوب شما باشد.
شما می توانید آن صفحات را با دسته بندیهای مختلف تفکیک کنید. این کار همچنین به کاربران کمک می کند تا بتوانند اطلاعاتی را که می خواهند پیدا کنند.

به عنوان مثال، اگر شما یک صفحه در سایت خود دارید که در آن کاربران میتوانند با شما تماس بگیرند و یک صفحه دیگر در مورد تاریخچه شرکت شماست، هر دو صفحه می تواند تحت نام "شرکت" در نوار مسیریابی شما باشد. به این ترتیب، اگر کسی می خواهد درباره شرکت شما بیشتر بداند، می تواند به سرعت و به آسانی آن را پیدا کنند.
به طور مشابه، شما می توانید دسته ای به نام "قیمت گذاری" داشته باشید که دارای گزینه های قیمت گذاری برای خدمات شما یا "محصولات" شما درقالب لیست کالاهای شما است. مهم نیست که چگونه سایت خود را تنظیم می کنید، آنچه که اهمیت دارد این است که مسیر را هرچه بیشتر برای مشتریان بالقوه شما و برای دریافت آنچه که نیاز دارند، آسانتر کند.
روش
2 . رنگ
رنگ ممکن است بسیار مهم به نظر نرسد، اما برای بازاریابی فوق العاده مفید است.
این به این دلیل است که رنگهای مختلف پاسخ های مختلفی را در مغز انسان بر می انگیزند.
به ویژه در این مورد رنگ قرمز بسیار قدرتمند است و بسیاری از شرکت ها ،به خصوص رستوران ها،از مزایای آن استفاده می کنند. از طرف دیگر،رنگ آبی آرام تر و آرامش بخش تر است. به همین دلیل است که در ساختمان های اداری در سراسر جهان از آن استفاده می شود.
و شما حتما چیزهایی به رنگ بنفش دارید، که به عنوان یک رنگ اشرافی نشان دهنده تمایز و برتری است .
استفاده از ترکیب رنگها در طراحی وب در کسب و کار کوچک شما یک عمل هوشمندانه است که به واسطه آن شما می توانید یک طراحی جذاب ایجاد کنید که با مخاطبان مورد نظرتان ارتباط برقرار کند.
برای شروع کار بر روی طرح رنگی خود، در مورد چیزی که می خواهید نام تجاری تان به مشتریان انتقال دهد، فکر کنید.
آیا می خواهید مانند پادشاه حوزه صنعتی خودتان به نظر برسید ؟ پس بنفش ممکن است انتخاب خوبی باشد.
آیا می خواهید مشتریان در آرامش باشند و با شما احساس راحتی کنند؟ پس می توانید مقداری از رنگ آبی را در وب سایت خود استفاده کنید.
آیا می خواهید مشتریانتان اقدام به کاری کنند؟ پس از قرمز استفاده کنید!
هنگامی که یک طرح رنگی قوی در پشت نام تجاری خود دارید، می توانید شروع به ازدیاد بازدیدکننده ها کنید و کسب و کار کوچک خود را ارتقا دهید.
روش
3 دعوت به اقدام (CTA)
CTA نقش مهمی در موفقیت آنلاین شرکت شما ایفا می کند. آنها به طور مستقیم به مشتریان خود می گویند که چه باید بکنند . بنابر این آنها با انجام این اقدام به مشتری شما تبدیل می شوند.
هنگامی که CTA ها مشتریان خود را به صفحات قیمت گذاری، صفحات تماس یا سایر بخش های سایت شما که برای بازدیدکننده طراحی شده اند، هدایت می کنند بسیار موثر هستند .
طول آنها معمولا فقط چند کلمه است و آنها شامل افعال عملی هستند که خوانندگان را مجذوب خود می کنند تا بعدا کاری انجام دهند.
شما می توانید برای برجسته کردن نتایجCTA های خود ، آنها را در سایت خود با رنگ، دکمه های متمایز و دیگر ویژگی های چشمگیر نمایش دهید.
این به این معنی است که افراد به مهمترین بخش صفحه شما نگاه می کنند و بر صفحه بعدی کلیک می کنند. سپس شما می توانید شاهد آن باشید که CTA ها منجر به ایجاد تقاضا و فروش جدید برای شرکت شما شوند!