0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته

    مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H

    مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H

    دیتالاگر که به آن ثبت‌کننده داده نیز گفته می‌شود، یک وسیله الکترونیکی است که داده‌های سنسورهای مختلف را ثبت می‌کند. دیتالاگرها عموما یک پردازنده دیجیتال دارند. این وسیله‌ها اغلب کوچک و قابل حمل هستند و انرژی مورد نیاز خود را نیز از باتری تامین می‌کنند. دیتالاگرها ممکن است مدل‌های مختلفی داشته باشند. یکی از برندهای معتبر تولید کننده دیتالاگر، برند تستو است که در این مقاله قصد معرفی یکی از محصولات محبوب آن یعنی مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H را داریم.

    توضیحات مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H

    دیتالاگر تستو مدل 174H یکی از دیتالاگرهای ایده‌آل و مناسب برای نظارت مداوم بر دما و رطوبت محیط است. در این دیتالاگر از ترمیستور NTC که دقت بسیار بالایی دارد، برای اندازه‌گیری دما و رطوبت استفاده می‌شود. همچنین این محصول صفحه نمایش بزرگی دارد که خواندن اطلاعات از روی آن را آسان‌تر می‌کند. محصول نام برده شده گواهی IP65 را دارد و با HACCP نیز سازگار می‌باشد.

    کاربردهای دیتالاگر دما و رطوبت تستو

    کاربردهای دیتالاگر دما و رطوبت تستو

    • جمع‌آوری و بررسی اطلاعات ساختمان

    کنترل دما و رطوبت نسبی در ساختمان بسیار مهم است؛ زیرا کوچک‌ترین مشکل در ساختمان ممکن است به فاجعه‌ای منجر شود. کنترل دما و رطوبت نسبی با استفاده از مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H بسیار آسان‌تر خواهد بود؛ زیرا دما و رطوبت ساختمان را می‌توان به صورت لحظه‌ای و در دراز مدت با استفاده از دیتالاگر کنترل و ثبت کرد. علاوه بر این‌ها استفاده از دیتالاگر برای کنترل عملکرد سیستم‌های تهویه و ارزیابی هرگونه رطوبت غیر عادی در ساختمان نیز مفید است.

    • ثبت دما و رطوبت انبارها و نظارت بر آن‌ها

    کنترل، پایش و ثبت اطلاعات مربوط به دما و رطوبت انبارها برای تضمین کیفیت بسیاری از محصولات به خصوص محصولات غذایی و دارویی بسیار مهم است. بهترین راه برای بررسی و ثبت اطلاعات مربوط به انبارها استفاده از دیتالاگرهایی مانند مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H است.

    دیتالاگرها به طور خودکار شرایط محیطی را بررسی و سپس ثبت می‌کنند. دیتالاگرها نقش بسیار مهمی در انبارها و حفظ کیفیت محصولات دارند. به کمک دیتالاگرها می‌توان به سرعت به انحرافات دما و رطوبت پی برد. علاوه بر این‌ها با کمک نرم‌افزارهای مخصوص، مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H به طور ویژه تنظیم می‌شود تا داده‌های اندازه‌گیری شده طبق سلیقه و نیاز کاربر ثبت شوند.

    • نظارت و مستندسازی دما و رطوبت در حمل و نقل

    برخی از محصولات هستند که نسبت به نوسانات دما و رطوبت بسیار حساس هستند و واکنش نشان می‌دهند. به همین دلیل این محصولات باید در مکانی با دما و رطوبت مشخص قرار بگیرند و سپس برای جابه‌جایی آن‌ها اقدام شود. کنترل، نظارت و مستندسازی دقیق دما به صورت دستی در حین حمل و نقل محصولات ممکن نیست؛ مگر اینکه از دیتالاگرهایی مانند مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H استفاده کنید. با استفاده از دیتالاگر می‌توان حین حمل و نقل محموله‌ها از دما و رطوبت محل قرار گیری آن‌ها مطلع شد.

    تکنولوژی به کار رفته در دیتالاگر تستو

    دیتالاگر تستو یک کیت ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند به طور همزمان هم داده‌های مربوط به دما و هم داده‌های مربوط به رطوبت را به طور دقیق ثبت کنند. دیتالاگر تستو امنیت شرایط محیط را از لحاظ دما و رطوبت با اندازه‌گیری لحظه به لحظه و ثبت داده‌ها به صورت دقیق می‌سنجد. این دیتالاگر مجهز به سنسورهای دما و رطوبت است که هر تغییری به سرعت آن‌ها را فعال می‌کند. مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H به طور گسترده در صنایع تولید مواد غذایی، توزیع مواد غذایی، سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌های پزشکی و دارویی به کار برده می‌شود.

    مشخصات فنی دیتالاگر تستو 174H

    مشخصات فنی دیتالاگر تستو 174H

    •  اندازه ایده آل با صفحه نمایش با وضوح بالا
    • کاربری آسان
    • قابلیت ثبت 16000 مقدار دما و رطوبت در حافظه داخلی
    • آلارم که باعث نظارت بیشتر کاربر بر روی دستگاه
    • بر اساس تنظیمات زمانی و تاریخی می توان میزان رطوبت نسبی و دمای محیط را ذخیره و از طریق نرم افزار گراف های مربوطه را ترسیم کرد
    • تنظیمات زمانبندی برای مدت های طولانی و کوتاه مدت می باشد که با دقت بسیار بالا
    • بازه اندازه گیری  دما از -20 تا +70  درجه سانتیگراد با دقت اندازه گیری ±0.5% و وضوح  0.1
    • اندازه گیری رطوبت از 0 تا RH 100% با دقت RH 3% و وضوح RH 0.1

    برنامه دیتالاگر تستو

    برای این که بتوان داده‌های ثبت شده توسط دیتالاگر تستو را ثبت کنید، نیاز به یک برنامه خواهید داشت. دیتالاگر تستو سه نرم‌افزار مختلف برای ثبت داده‌های شما دارد:

    • نرم افزار ComSoft Professional: این برنامه یک گزینه پولی ثبت داده‌های اندازه‌گیری شده توسط مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H است. این نرم‌افزار امکانات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.
    • نرم افزار ComSoft Basic: این نرم‌افزار به صورت رایگان عرضه شده و امکانات محدودتری نسبت به نسخه حرفه‌ای ارائه می‌دهد.
    • نرم افزار ComSoft CFR 21 Part 11: این نرم‌افزار مخصوص صنعت داروسازی است.

    انتقال داده‌های دیتالاگر

    انتقال داده‌های دیتالاگر

    از دیتالاگر به رایانه

    برای انتقال داده از مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H به صورت مستقیم باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

    • داده‌های اندازه‌گیری شده را از صفحه شروع یا از طریق منوی Evaluating انتخاب کنید. با این کار جزئیات مربوط به داده‌های اندازه‌گیری شده مانند شماره سریال آن نمایش داده می‌شود.
    • برای انتخاب مسیری که قرار است داده‌های اندازه‌گیری شده در آن ذخیره شوند، روی نماد پوشه کلیک کنید.
    • روی گزینه Import کلیک کنید. با این کار صفحه به تب Import history تغییر می‌کند. بعد از آن با تایید می‌توانید داده‌ها را انتقال دهید.

    از کارت SD به رایانه

    • منوی Evaluating را انتخاب کنید.
    • بر روی Open file کلیک کنید.
    • کارت SD را انتخاب کنید.
    • نوع فایل کارت SD را  انتخاب کنید.
    • فایل‌های داده مورد نظر خود را انتخاب کنید.
    • روی Open کلیک کنید.

    با طی کردن مراحل بالا می‌توانید داده‌های مورد نظر خود را به آدرس دلخواه خود منتقل کنید.

    نتیجه‌گیری

    ثبت داده‌های مربوط به دما و رطوبت یک مکان به صورت دستی کار ساده‌ای نیست؛ زیرا احتمال خطای انسانی بسیار بالاست. به همین دلیل بهترین کار استفاده از دیتالاگرهایی مانند مینی دیتالاگر دما و رطوبت تستو 174H است که می‌توانند داده‌های مربوط به دما و رطوبت را با استفاده از سنسورهای خود به صورت دقیق ثبت کنند. شما می‌توانید با استفاده از دیتالاگرها بدون خطای انسانی داده‌های مربوط به دما و رطوبت محیط نظر خود را ثبت و بررسی کنید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا